Tun de caldura pe motorina ardere directa, 20 kw, Powermat PM-NAG-20SN afisaj LCD
107.98 Lei x 24 rate |
Plata ramburs
Plata cu cardul
Plata in rate
Tun de caldura pe motorina ardere directa, 20 kw, Powermat PM-NAG-20SN afisaj LCD
Specificatii tehnice
- Producator: Powermat
- Putere: 20000 W
- Alimentare: 230 V / 50 Hz
- Debit de aer: 550 m³ / h
- Tipul de combustibil: motorina, pacura usoara
- Consum maxim de combustibil: 0,8 l / h
- Putere ventilator: 160 W
- Capacitate rezervor combustibil: 12 L
- Dimensiuni dispozitiv: 660 x 260 x 380 [mm]
- Greutatea incalzitorului: 11,2 kg
Echipament
- Tun de caldura pe motorina de 20 kW
- Manual de utilizare PL
Ergonomie
Ventilatorul incorporat cu 5 lame de inalta performanta va oferi un flux de aer de pana la 550 m³ / h.
Un motor de inalta clasa, aprindere piezoelectrica incorporata si protectie la supraincalzire care întrerupe alimentarea cu combustibil va asigura o funcționare eficienta si sigura.
Tunul de caldura pe motorina este perfect pentru incalzirea atelierelor, holurilor, depozitelor etc.
Caracteristicile produsului
- Arzator automat de ulei
- Manometru de combustibil incorporat
- Suport cablu de alimentare
- Camera de ardere INOX din otel inoxidabil
- Functia de racire a camerei de ardere
- Senzor electronic de aprindere
- Termostat de supraincalzire
- Ecran LCD
Termostat digital
Incalzitorul este echipat cu un termostat digital cu reglare lina a temperaturii. Ofera eficienta termica ridicata si economie de combustibil.
Dupa atingerea temperaturii setate, numai incalzitorul este pornit automat si apoi este repornit automat atunci cand temperatura scade sub temperatura setata pe afisaj. Acest lucru reduce consumul de combustibil si va permite sa mentineti o temperatura constanta adecvata in camera.
Control electronic al temperaturii, doua afisaje: pentru setarea temperaturii de incalzire si afisarea temperaturii ambiante curente.
Caracteristicile functionarii dispozitivului
Ventilatorul forteaza aerul rece prin dispozitiv si il directioneaza spre iesirea incalzitorului. Combustibilul luat din rezervor este injectat printr-o duza intr-o camera de ardere inchisa, unde electrodul declanseaza aprinderea.
Flacara incalzeste schimbatorul de caldura, iar gazele de esapament sunt evacuate in exterior prin cosul de fum din partea superioara a carcasei. Energia termica este transferata in aerul din jurul schimbatorului si este suflata din incalzitor sub forma unui curent uniform de aer curat si cald.